Pages

vrijdag 16 september 2011

Review: Clinique High Impact Curling Mascara

Image and video hosting by TinyPic

Je komt thuis uit school of je werk, je hebt het koud en je wilt de douche onder. Geen zin of tijd om je make-up eraf te halen, maar als je de douche uitkomt lijk je net een panda! BAH! Daar houden wij niet van.
De High Impact Curling Mascara is daar een heel goed middeltje voor aangezien deze mascara en de krul in je wimpers houdt de hele dag, en er nog eens af te wassen is met warm water zonder het panda-effect! Dit klinkt toch als muziek in de oren?

Ik ben vrij enthousiast over Clinique, omdat stuk voor stuk de producten echt geweldig zijn. Eerder had ik al de High Lengths de mascara waar ik ook erg blij mee was. Nu is dus deze big-boy aan de beurt!

Image and video hosting by TinyPic 

Het borsteltje heeft gewoon haartjes en loopt in een curvy vorm. Het einde van het borsteltje is wat kleiner, dit is super fijn hierdoor kan je heel makkelijk bij je binnenste/buitenste ooghoek.
Hieronder zie je het resultaat van; twee laagjes en geen wimperkruller gebruikt.

Image and video hosting by TinyPic 

Wat een open en natuurlijk effect geeft deze mascara! Bijna tot geen volume dus, maar daar is deze mascara ook niet voor bestemd. De krul is echt perfect en blijft ook echt de hele dag zitten. Ook het afwasbare is geniaal, als ik onder de douche sta kan ik zo met een washandje de mascara weghalen. De mascara komt eraf in korreltjes, hierdoor lekt ie niet uit en ben je dus geen panda. Het water moet wel boven de 36-38 graden zijn, als het water kouder is blijft de mascara het waterproof-effect behouden.Ook fijn, de mascara is 100% parfum-vrij, door oogartsen getest en is geschikt voor gevoelige ogen en lenzendragers!

Ik ben helemaal om, wat een top mascara! Deze ga ik zeker nog eens in de toekomst aanschaffen.
De mascara kost 21 EUR, prijzig maar meestal zijn er wel kortingen bij de Sephora of Ici Paris. Verkrijgbaar bij de parfumerie en warenhuizen (V&D en Bijenkorf)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...