Pages

zaterdag 10 september 2011

Update: Ziek, artikelen etc.

Image and video hosting by TinyPic 

Daar heb ik mijn meeste tijd doorgebracht de afgelopen tijd, in bed. Jullie hebben het vast al gemerkt, minder posts, je hoort niks op Twitter en alles is een beetje afwezig. Dat klopt, sinds vrijdagmiddag lig ik al in bed en ben er gisteren eindelijk uit gekropen.  Ik ben zo moe dat ik de hele dag alleen maar wil slapen slapen slapen. Mijn vermoeidheid wordt er niet minder op en mijn energie is nu 0,0. Nu heb ik eindelijk weer een beetje fut om achter de computer te kruipen en even te bloggen.

Afgelopen week ben ik naar de huisarts geweest en die heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis, meteen bloed laten prikken. Volgende week krijg ik de uitslag en zal ik precies weten wat de oorzaak is van mijn situatie. Ik baal echt als een stekker vooral omdat school net is begonnen en ik een ziekte nu echt niet kan gebruiken. 

Qua bloggen ligt het nu dus een beetje stil, school en mijn gezondheid gaan op dit moment voor. Ik zal zo nu en dan een update schrijven een een artikel online gooien maar verwacht er niet veel van. Het kost immens veel energie voor mij om een artikel te plaatsen en te typen. 

Hopelijk vinden jullie het niet erg, en ik hou jullie op de hoogte!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...