Pages

dinsdag 11 oktober 2011

Review: Maxfactor Elixir collectie (lipliner,lipstick & foundation)

Image and video hosting by TinyPic

Deze prachtige producten liggen al een tijdje in de te-reviewen-mand en ik kijk er steeds overheen. Vandaag dan eindelijk een review over deze prachtige collectie van Maxfactor namelijk de Ageless Elixir collectie. Deze luxe collectie bevat die een collectie met verzorgende cosmetica producten. De producten zijn niet alleen mooi van de buitenkant maar hebben ook nog eens een geweldig effect! Ik heb de foundation, lipstick en lipliner getest en kan je zeggen dat ik dik tevreden ben!



Image and video hosting by TinyPic 

Alle producten komen in een prachtig omhulsel van goud. Staat ontzettend chique en laat meteen zien wat deze collectie wilt uitstralen. De lipstick huls voelt heel fijn en duur aan, alsof je 32 euro voor een lipstick hebt neergelegd. Erg goed gedaan van Maxfactor!


Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 

De lipsticks uit de Elixir collectie bestaan uit 60% uit actieve ingrediënten, zoals shea boter, aloë Vera, avocado en anti-oxidanten. De lipsticks zorgt ervoor dat de lippen zachter aanvoelen en er gladder uitzien. De Elixir collectie bevat verschillende kleuren lipsticks, er is voor iedereen wel een mooie kleur beschikbaar!
Verder zit er ook nog een grote X gedrukt in de lipstick, erg leuk detail! Ik heb de kleur Burnt Caramel, een mooie bruin/rozige kleur.

De lipliner ( Pink Petal) is een perfecte basis voor onder de lipstick. De lipliner is lekker creamy en geeft veel kleur. Verder is de liner echt heel erg longlasting, ik had de kleur 's middags geswatched en om 10 uur 's avonds zat ie er nog goed op. Terwijl ik gedoucht had en een aantal keer mijn handen had gewassen!

Image and video hosting by TinyPic 

De twee producten zijn allebei goed gepigmenteerd. Je kunt aan de lipstick zien dat hij lekker creamy is en de lippen goed hydrateerd. De lipliner is een perfecte nude-liner die iedereen wel in zijn make-up tasje moet hebben!

Hieronder heb ik de producten allebei gebruikt. De lipsticks + de lipliner stemmen heel goed op elkaar af en geven je een draagbare lipkleur! Erg fijn voor dagelijks gebruik dus.

Image and video hosting by TinyPic 

Dan kwam ik er nog achter dat de lipstick in Burnt Caramel verdraaid veel lijkt op Mademoiselle van Chanel, check hier de swatches! 

Image and video hosting by TinyPic 

Mademoiselle is iets roziger maar verder zijn de kleuren (in het echt) bijna hetzelfde, een goede dupe dus!  De lipstick kost 12,49 EUR wat aan de prijzige kant is. Als er een 1+1 actie is of een 50% korting actie is, is ie echt het halen waard! De lipliner kost 8,99 EUR wat ik voor een lipliner echt wel aan de prijzige kant vind.

Image and video hosting by TinyPic 
Rimmel Aqua cool on the nails!

De 2 in 1 Foundation + serum foundation is de afgelopen twee maanden mijn daily foundation geweest. Deze foundation is super fijn en echt perfect voor mij gemaakt. De foundation bevat dus serum die er deels voor zorgt dat de foundation het licht reflecteert, en deels de dekking aanpast van de foundation. De foundation verbetert de conditie en teint van de huid en het serum heeft daarbij de werking van een vochtinbrengende crème. Een tip; zorg dat je niet teveel dagcrème gebruikt voordat je deze foundation aanbrengt, anders is het dubbelop!
Verder bevat de foundation Vitamine E + SPF 15, vooral de SPF is voor mij zeer belangrijk ook al schijnt de zon niet meer, je moet altijd je huid beschermen.
Ik heb de kleur 45 Warm Almond die perfect bij mijn huidskleur past. Eigenlijk is ie een beetje te licht, omdat ik nu gebruind ben door de zon, maar dit verdoezelen we met wat poeder.

Image and video hosting by TinyPic 

De foundation dekt licht tot medium, perfect voor mij aangezien ik niet een zwaar dekkende foundation nodig heb! Met een beetje poeder eroverheen blijft de foundation sowieso 8 uur op zijn plek. De foundation geeft geen ik-heb-foundation-op gevoel en valt ook eigenlijk niet op op het gezicht. 
De foundation kost 15,99 EUR wat een relatief goede prijs vind voor een vrij 'luxe' foundation met serum erin! Zeker een aanrader als je een dagelijkse verzorging + foundation in 1 wilt.

Alle producten zijn te koop bij de drogist o.a. Trekpleister Kruidvat en Etos.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...