Pages

donderdag 13 oktober 2011

Favourite NOTD: Oktober/September

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb de afgelopen anderhalve maand wat afgelakt en afgeswatched voor de site! Prachtige lakjes zijn er voorbij gekomen dus weer tijd voor een Favourite NOTD van deze twee maanden!

Image and video hosting by TinyPic 

Als eerste dit kleurtje van KIKO! Ik heb dit lakje op vakantie gekocht en ben sindsdien echt verliefd op de kleur. Ik heb de nagellak nog niet zo vaak gedragen, maar dat wil niet zeggen dat het geen favoriet van mij is. Me loves <3 Hier kan je er wat over lezen. 

Image and video hosting by TinyPic 

Dit kleurtje van Rimmel mag natuurlijk niet ontbreken. De foto is nogal onduidelijk, maar dit prachtige lavendel lakje is prachtig voor deze tijd van het jaar. Een iets frisser lakje voor de herfst maar toch een hint van winter! Verder lakt de nagellak perfect met de maxi brush en blijft de nagellak erg lang zitten in combinatie met de  Pro Wear topcoat! Lees hier de review van de nagellak en de topcoat!

Image and video hosting by TinyPic 

En het laatste maar zeker niet het minste lakje is deze 10 days No-Chip nagellak uit de Bourjois Paris Delhi collectie. Deze zachte leger groene kleur is helemaal perfect voor de herfst, en geeft je handen een chique maar toch stoere uitstraling. Hier lees je meer over deze nagellak

Dit waren ze alweer voor deze tijd! Wat is jou meest gedragen kleur de afgelopen maand, laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...