Pages

dinsdag 19 juli 2011

Review/NOTD: KIKO Nail lacquer 1

Image and video hosting by TinyPic 

Op vakantie kwam ik een KIKO store tegen en moesten natuurlijk even naar binnen hoppen! Ik heb daar twee dingetjes gekocht waarvan 1 van die dingen deze nagellak is. Ik was al heel lang opzoek naar een electric blue nagellakje wat echt bijna fluorescerend moest zijn. Ik zag 'm liggen en nam 'm mee!

Image and video hosting by TinyPic 

Poging tot een water-foto *fail*

Image and video hosting by TinyPic 

Hierboven heb ik de lak aangebracht aan de begin van de vakantie, waar ik nog witte handen had. Op wat gebruinde handen staat de kleur zo gaaf! Het is echt een pop-of-colour die een hele outfit kan betoveren. De lak dekt prima na 2 laagjes en blijft ongeveer 2 a 3 dragen goed zitten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...