Pages

maandag 18 juli 2011

Lifestyle: Simple Clean & Chic

Image and video hosting by TinyPic 

Niet alleen houd ik van beauty maar ook van lifestyle en fashion. Voor de mensen die mij op Twitter volgen, hebben vast al gelezen dat ik me de afgelopen maanden wat meer ben gaan verdiepen in fashion en dit bevalt me echt! Ik struin de fashionblogs en zo ben ik ook verslaafd geraakt aan prachtige foto's van mooi gedecoreerde kamers. Ik heb een klein hoekje waar ik toch wel zeer trots op ben, hier ligt zeg maar een altaar van al mijn tijdschriften! Lees verder voor de foto's.


Image and video hosting by TinyPic 

Mooie canvas van New York treinstation.

Image and video hosting by TinyPic 

Tiffany <3


Image and video hosting by TinyPic 

Olie brandertje, kaarsenhoudertje en een antieke kristallen whisky fles.


Image and video hosting by TinyPic 
Al de magazines op elkaar.

Image and video hosting by TinyPic 




Image and video hosting by TinyPic 

En het zijn allemaal buitenlandse tijdschriften! Vogue, Amica, Elle en Marie Claire. De dikke nummers zijn vooral de september issues!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 
En chanel mag ook niet ontbreken ;)

Image and video hosting by TinyPic 

Ik vind het erg leuk en stylish, vooral om zo mijn tijdschriften in het zicht te leggen. Voorheen lagen ze gewoon in een lade wat toch wel zonde was! Hebben jullie ook spullen waar je trots op bent en graag in het zicht legt?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...