Pages

dinsdag 19 juli 2011

Blogsale juli 2011 (opi, the body shop, china glaze en meer!)

Image and video hosting by TinyPic 

Yep het is weer tijd voor een blogsale! Ik wil gaan sparen voor een betere camera en gooi dus wat makeupjes in de verkoop die ik gewoon nog nooit gebruikt heb of nauwelijks heb gebruikt. Lees verder voor de spulletjes!
Ik verzend de producten in een bubbeltjes envelop en dit wordt verrekend met de verzendkosten, de bedragen worden afgerond bijv. 0,93 ct wordt 1 euro en 0,46ct wordt 0,50 cent. De verzendkosten zijn gewoon de standaardtarieven van TNT:
0-20gr = 0,46 ct
20-50gr= 0,93 ct
50-100gr= 1.38 euro
100-250gr= 1,84 euro
250-500gr= 2,30 euro
500gr-2kg= 2,76 euro

Ik ben niet aansprakelijk van zoek geraakten spullen en/of niet aangekomen producten. Ik stuur de producten in een bubbeltjes envelop op  en zo komen de producten meestal heel aan. Ik ben ook niet aansprakelijk voor kapot aangekomen producten. Ik verkoop onbeschadigde producten dus ga er van uit dat ze onbeschadigd aankomen.





Image and video hosting by TinyPic

CG Hey Doll nieuw 6 euro excl.
OPI Chop-sticking to my Story (Hong Kong Collection) nieuw 7 euro excl.
Sally Hansen Instant-Dry Blush Rush 4 euro excl. verzendkosten.
P2 Crackling silver 1,50 excl.
P2 Crackling Black 1,50 Excl (beide samen voor 2,50 excl.)
TBS Nail Polish 02 Twinkling Pink 5 euro excl.
TBS Nail Polish 01 Starry Night 5 euro excl.

Image and video hosting by TinyPic
TBS Love Etc (aantal keer gebruikt) EDP 50ML 10 euro excl. (pakketpost)
Swarovski Aura 50 ML EDP nieuw (gekregen voor verjaardag niet mijn geur) 35 euro excl verzendkosten. (pakketpost)



Image and video hosting by TinyPic 

The Body Shop 01 Golden Bronze  3x gebruikt 6 euro excl verzendkosten.
GOSH Matte Bronzer 02 Natural Glow (dupe Benefit Hoola) 4,00 euro excl. verzendkosten


Image and video hosting by TinyPic 
Eyeko Fatbalm Toffee 3,50 excl verzendkosten.
Illamasqua Atomic (niet mijn kleur) 2x gebruikt 9 euro excl.
Illamasqua Sangers (te fel) 2x gebruikt 9 euro excl.


Image and video hosting by TinyPic 

The makeup store cleansing milk (ik ben geen fan van milk reinigers) 10 euro excl verzendkosten.
Alle producten worden ontsmet, verstuurd en een personal note / sample bij! Laat bij de comments achter of je geinteresseerd bent, geldig emailadres en dan neem ik contact met je op (of jij met mij ;))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...