Pages

zaterdag 15 oktober 2011

Update: Upcoming, comments & 700 volgers

Image and video hosting by TinyPic

HALLELUJAH! Ik heb ein-de-lijk vakantie! Na 8 weken weer in mijn ritme te komen, eerste tentamens achter de rug en weer keihard aan het werk te zijn gegaan heb ik weer vakantie. Voor mij was deze periode even inkomen met school en mijn blog even op stand-by zetten. Ik heb zo 1 a 2 keer in de week een artikel online gezet en gelukkig bleven jullie terugkomen en reacties achterlaten. De komende tijd zal ik proberen om 4 posts per week te doen en dat dan zo weer opbouwen naar elke dag een vers beauty-shotje!
Lees verder voor meer tof nieuws!



Over de comments gesproken, ik ben vast niet de eerste blogger die hier over gaat zeuren en ik val denk ik ook weer in herhaling. Maar.... de comments zijn een beetje achteruit gegaan. Ik begrijp dat niet iedereen op elk artikel een reactie gaat achterlaten, doe ik zelf ook niet bij elke blog. En sommige artikels die trekken je gewoon niet aan, maar ik vind het hartstikke leuk om jullie mening te horen! Als een artikel je niet ligt, je vindt het rommelig geschreven of de foto's zijn wazig, laat het mij weten. Zo weet ik ook wat ik kan verbeteren, want als je je mond dichthoudt zal er weinig veranderen. Verder zal ik proberen zoveel mogelijk afwisseling te doen tussen de artikels, aangezien er de laatste tijd veel reviews online zijn gekomen.

Heb ik nu mijn hart gelucht bij jullie wil ik meteen doorgaan naar iets veel leukers; ik heb 700 BLOGLOVIN LOVERS! Omygod, nooit gedacht dat 700 mensen mijn blog zouden lezen en volgen. Hartstikke vet en ik wil jullie eigenlijk allemaal 1-voor-1 knuffelen maar dat kan helaas niet. En dan wil ik er ook nog bij zeggen dat ik sinds deze maand alweer 3 jaar blog, time has gone by so fast.

En nu weer door naar het volgende, ik heb heel wat leuke spulletjes die ik binnenkort ga testen en reviewen en wil jullie even een mooie sneak-peek geven!
Op de foto helemaal bovenaan dit artikel zie je ten eerste de september issue van de Bazaar met de gorgeous Beyoncé op de cover. Dat terzijde, ik heb prachtige producten van de kerstcollectie van Bourjois! Bij deze producten kreeg ik een chique clutch en een fake-plantje wat echt supercute is. De clutch kan ik echt goed gebruiken voor de komende feestdagen en natuurlijk voor het uitgaan. Ik vind het altijd superleuk als bedrijven bij de persberichten en persproducten nog leuke extraatjes doen, en dit is natuurlijk ook weer het schrijven waard.
Ook komt Bourjois binnenkort met een nieuwe foundation/primer lijn uit genaamd Flower Perfection, deze ben ik op het moment uitgebreid aan het testen.

Image and video hosting by TinyPic 

Binnenkort ook een leuk feest artikel met producten van The Beauty Bakery.nl

Image and video hosting by TinyPic 

Nieuwe lakjes van Rimmel Londen!

Image and video hosting by TinyPic 

En wat zou dit zijn? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...