Pages

zondag 16 oktober 2011

Review: Rimmel Londen Kate lipsticks

Image and video hosting by TinyPic

Jullie hebben er vast wel over gelezen of de lipsticks zelfs al in de winkels zien liggen. Rimmel Londen en Kate Moss hebben samengewerkt om een stel prachtige lipsticks op de markt te brengen ter ere van het 10 jarige samenwerking tussen Kate en Rimmel. Ik heb drie  van de zes prachtige lipsticks waar ik heel blij mee ben, het zijn tenslotte collector items.

Image and video hosting by TinyPic 

De Kate Moss Lasting Finish lipsticks komen in een prachtige mat zwarte verpakking met felrode letters. Kate staat er met koeienletters op en trekt meteen je aan dacht. 


Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb drie kleuren: 01, 03,15. 01 is de lipstick van Kate, dit is haar signature rode kleur die zij bijna altijd draagt. 03 is een prachtige nude kleur, en 15 is helemaal perfect voor de getinte dames onder ons!

Image and video hosting by TinyPic 
15,03,01

Hierboven de kleurtjes geswatched, voor mij springt 03 er echt uit. De perfecte nude kleur voor mij! Wat ik erg fijn vind aan deze lipsticks is dat ze erg lang blijven zitten, maar je lippen niet uitdrogen. Verder wijken de kleuren veel van elkaar af waardoor er bijna voor iedereen wel een goede kleur tussen zit.

Image and video hosting by TinyPic 
03


Image and video hosting by TinyPic 
15


Image and video hosting by TinyPic 
01
Sinds ik de lipsticks heb gebruik ik nummer 3 iedere dag. Het is mijn daily-kleur nu, gewoon omdat ie overal bij past en mijn gezicht gewoon meteen opfrist door de roze ondertoon!

Ik ben erg tevreden over de lipsticks, als je op zoek bent naar de perfecte nude kleur raad ik 3 aan en als je op zoek bent naar de perfecte rode kleur raad ik 1 aan! De Kate Moss Lasting Finish lipsticks kosten 9,49 EUR en zijn vanaf nu te koop bij de drogist, zoals Kruidvat, Etos en DA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...