Pages

maandag 21 november 2011

Review: Rimmel I Love Lasting Finish nagellak

Image and video hosting by TinyPic

Deze prachtige nieuwe nagellakjes van Rimmel Londen liggen vanaf nu ongeveer in de winkels, dus eindelijk tijd om er wat over te schrijven! De eerste release data was half september/oktober maar is dus veranderd naar november. En ook nog maar bij een aantal filialen (kruidvat) die plek hebben voor een groot schap, jammer dus.
Anyway ik wilde de lakjes alsnog reviewen, omdat ze echt geweldig zijn en zeker een koopje waard zijn.



Image and video hosting by TinyPic

Achtttien nieuwe nagellakjes hebben een plekje in de Rimmel familie. Het fijne aan de lakjes is de vele kleuren, maar ook de prijs. Per stuk kost een nagellakje 4,99 EUR wat ik echt een perfecte prijs vind voor Rimmel nagellak. Ik ben zelf grote fan van Rimmel nagellak, je leest hier bijna nooit wat over maar ik ben een fan eerst rang ^-^

Er zijn veel verschillende soorten kleuren en finishes. Metallics, glitters, sorbets ga zo maar verder! Ook zijn er een aantal fruity scents, als deze lakjes opdrogen ruik je een subtiel fruitig geurtje.

Image and video hosting by TinyPic 

V.l.n.r Lemon Drop, Apricot Punch, Strawberry Fizz, Cranberry Zest.


Image and video hosting by TinyPic 
V.l.n.r : Disco Ball, Your Majesty, Azure, Black Cherries, Black Cab


Image and video hosting by TinyPic
                             V.l.n.r Hot Shot, Purple Pulse, Misty Jade, Hot & Spicy, Sunshine

Ik mis er vier, deze waren onderdeel van een andere collectie. Ik ben zeer te spreken over de lakjes, ten eerste zijn er onwijs veel kleuren, eigenlijk wel voor iedereen wat moois. Tevens zijn de kleuren ook erg fris en fruitig, weer eens wat anders dan alle donkeren kleuren! De houdbaarheid is gewoon, ongeveer 3 dagen met base en topcoat.

Vanaf deze maand dus verkrijgbaar bij o.a. het Kruidvat voor 4,99 EUR per stuk
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...