Pages

zondag 11 december 2011

#1 Blame Me - chocola,kerst,december and so on!

Image and video hosting by TinyPic 

Blame me.. dat ik stiekem alleen chocolade melk neem omdat ik dan 10x er nieuwe slagroom op kan spuiten. NomNomNom

Blame me.. dat ik het laatste restje van mijn thee NOOIT op drink aangezien het of te koud of te zoet is van de honing.

Blame me.. dat ik het liefst de hele zondag in bed lig met een goeie serie, ook al is mijn kamer 1 grote bende.

Blame me.. dat vandaag dat niet het geval was, omdat ik mijn hele kast opnieuw moest inrichten aangezien die gisteren was ingestort, wat een feestje.

Blame me.. dat ik denk dat ik zo goed het liedje mee kan zingen en de instrumentele versie uit probeer maar dan toch een beetje afhaak, wil mijn buren het gekrijs namelijk sparen, Ai.

Blame me.. dat als ik alleen thuis ben graag wil dat iemand weer thuis komt, en als er iemand thuis is graag wil dat ik alleen thuis ben.

Blame me.. dat ik van mijn 400 nummers op mijn Ipod er maar daadwerkelijk 100 luister, keep on shufflin.

Blame me.. dat ik in de maand december alles tegelijk wil kopen, en dit elk jaar hetzelfde geval is. WTF doe ik die andere 11 maanden in het jaar?

Blame me..  elk weekend zeg maandag ga ik echt beginnen met gezond eten. Woensdag is het alweer gedaan met mijn 3 stuks fruit per dag.

Blame me.. in een opwelling nieuwe kleren kopen en ze NOOIT dragen.


Herkennen jullie het?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...