Pages

zondag 4 december 2011

Geld verdienen kost moeite (een beetje maar).

Image and video hosting by TinyPic 

December, de duurste maand van heel het jaar. Je wilt graag cadeaus kopen voor iedereen die je lief hebt en natuurlijk ook de mooiste cadeaus kopen. Nou zie je net voor de feestdagen HET jurkje wat je al sinds juli wilt hebben, nu in de sale...., voor 80 euro. Wel doen, niet doen? Deze tussentijdse aankopen zijn altijd killing voor mijn portemonnee. Bijvoorbeeld: Ik wil nu een nieuwe telefoon, elk jaar hetzelfde liedje in december. Elk jaar wil ik in december een nieuwe telefoon. Een flinke uitgaaf en toch doe ik het meestal, maar waar haal ik al dat geld vandaan?
Of je nou een fulltime baan hebt, een bijbaantje bij de supermarkt of je krijgt alleen kleedgeld, iedereen zou graag wat extra geld willen krijgen. Ik ben al een tijdje bezig met MoneyMiljonair, ja je hebt er vast al over gehoord en nee nu niet dit artikel skippen want ik ga je uitleggen waarom het toch slim is om Moneymiljonair te hebben en te gebruiken!

Ik ben al ongeveer een jaartje bezig met Moneymiljonair en ben nu al twee keer uitbetaald en eind deze maand zal de derde keer zijn. Het is toch lekker om zo nu en dan hopsa 12,50 euro erbij te hebben op je bankrekening.
Hoe werkt het dan? Je meld je aan bij Moneymiljonair via bovenstaande banner, in ieder geval als je lief bent ^-^. Als je via die banner aanmeldt krijg ik 2 euro oftewel 160.000 parels per aangemeld lid. Als je je hebt aangemaild krijg je standaard 1,25 EUR op je 'bank' bij Moneymiljonair. Door middel van spelletjes, bingo, leden aanmelden, profiel invullen kan je parels verdienen. Deze parels worden weer op je 'bank' omgezet in geld en zo zie je wat je hebt verdiend. Bij 1 miljoen parels (12,50 EUR) kan je worden uitbetaalt. Dan denk je 1 MILJOEN dat is ongelooflijk veel en dat duurt super lang. Nee, door de mails (per dag ongeveer 4 a 5) te klikken verdien je per klik al 1,000 parels. En met spelletjes spelen en bingo kan je ook gemakkelijk en veel parels winnen! En natuurlijk de leden aanmelden, dit kan je via Twitter, Hyves, Facebook of via je blog doen.

Het is zeker een aanrader en natuurlijk helemaal veilig. Je hoeft alleen maar mails te klikken en binnen een mum van tijd heb je het minimale bedrag en kan je toch dat onverwachtse kopen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...