Pages

maandag 26 december 2011

Blame Me #2: Kerst, pyjamas, vakantie en meer.

Image and video hosting by TinyPic

Elke zondag plaats ik een Blame Me artikel waarin ik vertel wat ik deze week heb meegemaakt, mijn pet peeves en simpele dingen in het leven van een vrouw die houdt van beauty lifestyle & fashion!


Blame me... Ik haat panty's, en als ik ze dan toch aan moet scheuren ze altijd binnen no time, meestal als ik ze gewoon aan trek.


Blame me... Je make-up en haar helemaal perfect hebt gedaan voor een kerstgala en dat het dan gaat regenen, does somebody hate me up there?

Blame me... Dat ik een beauty blog heb maar de afgelopen twee weken gewoon geen make-up heb gedragen aangezien ik er gewoonweg geen zin in had?


Blame me... Ik alleen mijn kerstjurkje aan doe naar kerstgala's buiten deur, en met kerst met mijn familie alleen maar in mijn pyjama op de bank lig te vreten en films lig te kijken.


Blame me... Dat ik gisteren alle liedjes van Belle & Het Beest luidkeels mee zong met de TV.

Blame me... En dit ook met Pocahontas deed, we girls never grow up.

Blame me... Dat als ik net helemaal geïnstalleerd lig in bed het licht ben vergeten uit te doen en dat ik mijn koude kamer weer moet trotseren.

Blame me... Ik zoveel cupcakes heb gebakken de afgelopen tijd dat ik ze helemaal niet meer lekker vind? Ik bak ze gewoon voor mijn medemens, wat loyaal ook weer ;-)


Blame me... Ik keihard de liedjes van Christina Aguilera in Burlesque aan het mee krijsen ben, al de hele dag.

Blame me... Dat ik de afgelopen 3 dagen in bed heb doorgebracht met allemaal foute kerstfilms, ik kijk al uit naar woensdag dan is Home Alone op TV yaaaay!

Wat heb jij de afgelopen kerstdagen gedaan? En kregen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...