Pages

zaterdag 31 december 2011

Review: The Body Shop Spiced Vanilla + Candied Ginger

Image and video hosting by TinyPic

Kerst mag dan wel voorbij zijn, maar het leukste moet nog komen. Alle kerstproducten van de meeste winkels gaan nu de sale rekken in je krijgt nu soms wel tot 70% korting op de Kersproducten, en dat is natuurlijk mooi meegenomen. Daarom is het reviewen van deze producten niet te laat, zie het maar als je laatste kans om te bedenken of je de producten wilt kopen.
Een jaar geleden schreef ik ook al over The Body Shop kerstproducten (klik) en was erg enthousiast. Dit jaar zijn de twee standaard geuren (Spiced Vanilla & Cranberry Joy) ook weer te koop, maar de nieuwe geur Candied Ginger veroverd ook een plaatsje in het kerstassortiment van TBS! Lees verder voor de review.


Image and video hosting by TinyPic 

Vorig jaar had ik de bodybutter variant, die heb ik ongeveer twee weken geleden helaas opgemaakt. Dit is echt zo'n wintergeurtje waarmee je blijft smeren in de wintermaanden. Nu heb ik de bodylotion die wat dunner en milder is qua substantie maar nog steeds even goed. De heerlijke geur van vanille met een spicey/musk vleugje erdoorheen ruik je de volgende ochtend nog lichtjes op de huid als je je 's avonds hebt ingesmeerd. Tevens zit in deze bodylotion ook weer het CFT oftewel, Community Fair Trade cocoabutter. Dus ook nog eens goed voor het milieu! Deze bodylotion kost 12,00 EURO maar nu is ie op de site 8,40 EURO met korting.

Image and video hosting by TinyPic 

En dan de nieuwe geur waar we allemaal heel erg benieuwd naar zijn. Candied ginger is een mix van dennenboom, kaneel en musk. Nouja, zo omschrijf ik de geur. Het is een frisse maar toch warme geur die perfect is voor de winter! Ik heb de body scrub variant, dit kan ik nu echt gebruiken met mijn droge benen.  

Image and video hosting by TinyPic 

Het is een hele fijne scrub die totaal niet ruw aanvoelt op de huid. Deze Body Srub kost normaal 15,00 EURO maar is nu in de sale voor 10,50 EURO op www.thebodyshop.nl
Heerlijke producten van The Body Shop en natuurlijk fijn dat ze nu ook in de sale beschikbaar zijn! Hebben jullie al beauty-sale-geshopt? Zo ja, wat heb je gekocht?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...