Pages

maandag 2 januari 2012

Review: Beyonce 'Pulse' Parfum

Image and video hosting by TinyPic 

Hebben jullie ook op oudejaarsavond zo genoten van het Beyoncé concert in Roseland. Ik heb alle liedjes luidkeels meegezongen! Ik vond het meteen het juiste moment om het jaar fris in te knallen met de nieuwe parfum van Beyoncé die vanaf eind deze maand te koop zal zijn in de parfumerieen en drogisterijen.
Na haar twee 'Heat' parfums was Beyoncé toe aan iets anders, vernieuwend en fris wat was ze wilde bereiken. Pulse is een sterke/krachtige parfum voor de jonge vrouw die geniet van elke dag.

Image and video hosting by TinyPic 

Ten eerste: de fles. Hier heb ik lang naar moeten kijken voordat ik wist wat ik er van vond en, I kinda like it. Het is iets heel anders, iets wat ik nog nooit heb gezien. De fles die ondersteboven staat in een zilveren huls met een blauwe vloeistof, heel futuristisch maar toch nog elegant. De verpakking is geinspireerd op de kleding die Beyoncé met haar concerten draagt, extravagant maar toch vrouwelijk.
Check deze video over hoe de commercial is gemaakt en de gedachtes achter Pulse:





De geur is heel speciaal de parfum bevat de volgende noten:

Topnoten: Perenbloesem, blue Caracao en bergamot
Hartnoten: Bluebird-orchidee, pioenroos en jasmijn
Basisnoten: Madagascarvanille, muskus en verschillende houtgeuren

De geur opent heel fris, ik vind het erg op ananas lijken of iets van citrusgeuren. Wanneer de geur zich ontwikkelt komen de muskus en houtgeuren naar boven, en wanneer de geur goed 'zit' ruik je een lekker vleugje Madagascarvanille. Ook fijn, is dat de geur alleen verkrijgbaar is in Eau de Parfum dit betekent iets meer geld uitgeven, maar dit betekent ook dat de geur langer blijft hangen.  Ik vind het een heerlijke geur, GO B'!

Dan nu de prijzen:
Eau de Parfum 15 ML €17,50
Eau de Parfum 30 ML €26,00
Eau de Parfum 50 ML €36,00
Shower Gel €12,50
Body Cream €12,50


Pulse zal eind januari 2012 verkrijgbaar zijn bij de parfumerieën en drogisterijen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...