Pages

zondag 29 januari 2012

Blame Me #3 - school, cadeaus, schuddebuikjes en meer!

Image and video hosting by TinyPic

Blame Me.. dat ik het heerlijk vind om kleren te kopen met zo'n grote korting dat het bijna niet leuk is om te vertellen. Hello bargain shopper!

Blame Me.. en dan vooral spullen kopen als je weinig geld hebt, we zijn en blijven vrouwen.

Blame Me.. dat iedereen in het begin van het jaar jarig is en dat betekent cadeautjes kopen, my money flies away!

Blame Me.. dat ik de laatste tijd me heel erg aan het verdiepen ben in fashion, en eindelijk risico's durf te nemen met kleding.

Blame Me.. dat ik echt mijn make-up/beauty producten moet ordenen en goed moet opruimen.

Blame Me.. dat ik de afgelopen week zo ongezond heb gegeten (lees Mc Donalds, vette broodjes en kroketten haha) en dat ik volgende week er weer tegenaan moet.

Blame Me.. dat ik vorige week geen Blame Me... artikel had! Foei!

Blame Me.. met nail-art alleen mijn linker hand lak want rechts is echt kansloos.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...