Pages

dinsdag 10 januari 2012

Shoplog: Oberhausen (DM)

Image and video hosting by TinyPic

De vakantie is voorbij en ik zit weer ,met tegenzin natuurlijk, in de schoolbanken. Kuchend en klagend thuiskomen is weer mijn dagelijks bezigheid hartstikke fijn (not!).
Ik ben in de vakantie in Oberhausen (CentrO) geweest en heb weer aardig wat geshopt! Ik heb een aantal kleding items gekocht ,maar ik weet niet of jullie daar geinteresseerd in zijn anders wil ik ze wel laten zien, en natuurlijk bij de DM geweest. Geen cosmetica alleen maar dingen die ik eigenlijk nodig had.

Ik had ook nog 3 haarproducten gekocht maar die zijn niet op de foto te zien, gewoon krullenshampoo van Balea met conditioner en een krullenspray. Niet heel bijzonder!
De Nivea deodorant is mijn favoriet, het is een frisse geur niet storend maar doet zijn werk wel 'redelijk', deze kosten daar echt geen drol dus neem altijd 2 of 3 bussen mee. Nu kwam ik eens wat anders tegen namelijk de Extra Stark (extra sterk) deo van Balea huismerk. Het is een anti-transpirant deodorant en bevat dus wel aluminium wat wel slecht is, maar hé ik ben nou eenmaal een zweter en wil natuurlijk wel het beste doen om dit te voorkomen. Deze deo kostte maar 1,45 EUR en ben er tot nu toe er erg tevreden over!

Mijn favoriete oogmakeupremover is die van Nivea, ik gebruik deze al tijden en ik vind het gewoon een all-time-favorite! Nu las ik op het internet zeer positieve reviews over de balea huismerk oogmakeupremover en kon 'm dus niet laten liggen en zeker niet voor die 1,45 EUR die die mij kostte. Het was daarbij ook meteen de laatste en dat zegt natuurlijk wel wat over hoe goed het product is!
Nu kwam ik een crème tegen van Balea huismerk en ik dacht dat het gewoon een summer-glow crème was, iets getint maar met glansdeeltjes zodat het je huid wat op ligt. Nadat ik terug keek in de auto is het een zelfbruinende crème met glansdeeltjes, bummer! Nouja bummer, ik ben niet zo handig met zelfbruiner ik krijg altijd vlekken en ik durf het ook nooit op mijn gezicht te gebruiken. Dit is nu dus wel een uitdaging om te gebruiken, maar of ik het aan durf........ Hij kostte maar 1,95!

Dit was mijn shoplogje, laat weten in de comments wat je ervan vindt! Ik hou van jullie comments en ik vind dat veel meer van jullie wat moeten laten horen van zichzelf in 2012! Laat ook even weten of je een fashion-shoplogje wilt zien ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...