Pages

donderdag 12 januari 2012

Opgemaakt: januari 2012

Image and video hosting by TinyPic

Oh wat vind ik het opmaken van beautyproducten moeilijk! Ik ben er echt geen ster in aangezien ik een beetje van alles gebruik. Nu heb ik de laatste tijd wat producten opgemaakt en dacht, nou ga ik er ook wat over schrijven ook! Ik ben echt niet de eerste die dit doet, en zal vast ook niet de laatste zijn maar ik vind het vooral heel leuk, en dat is natuurlijk belangrijk!

De producten die ik heb opgemaakt zijn:
The Body Shop Spiced Vanilla Body Butter
Deze was nog van de kerstcollectie van vorig jaar! Ik heb er mee lopen smeren vanaf oktober, in de zomer gebruik ik 'm niet echt want ik vind het een echt herfst/winter geurtje. Wel erg fijn maar dat zijn alle body  butters van TBS.

DKNY Be Delicious fresh blossom
My oh my wat heb ik lang gedaan met deze parfum! Het was ook een fles van 100ML en dat maak je niet een- een-twee-drie op. Ik denk dat ik hem ongeveer 2 a 2,5 jaar heb gebruikt and that's a long time bro! Ik vind het wel een lekker geurtje maar ben wel blij dat ie op is.

John Frieda Frizz-Ease dream curls
Dit spul is echt superfijn! Ik heb er ook ooit een review over geschreven (klik) en het is gewoon fijn spul. In de review was ik er niet zo enthousiast over, maar dat kan wel kloppen want het is niet genoeg voor mijn haar ik moet ervoor nog wel ander producten gebruiken. Ik nam het vooral onderweg mee om mijn krullen een beetje 'bij te werken' en daar is het echt perfect voor. Ik heb nu een budget variant van Balea en ga kijken of deze net zo fijn of misschien wel fijner is dan deze.

MAC Tinted Lip Conditioner
Deze is stiekem niet op, maar wel oud. De lekker mac-vanille-geur is er helemaal uit en hij smaakt ook niet meer lekker, jammer want deze is echt fantastisch! Ik ga 'm zeker op nieuw kopen want ik gebruikte deze zo vaak, maar toen die wat ouder werd liet ik de balsem links liggen. Erg jammer :(

L'Occitane Cocoa Flower Body Cream (LE)
Deze bodybutter heb ik serieus binnen een maand opgemaakt! Zoiets overkomt mij echt nooit dus even een applausje voor mijzelf ;-) Deze body cream van L'Occitane is echt super fijn, net zoals alle andere producten van L'Occitane! Hier ook een review (Klik)

Dat waren dan de spulletjes die ik heb opgemaakt, niet veel eigenlijk maar ben wel blij dat het op is! Zo zie je maar weer dat er bij beautybloggers ook echt producten opgaan ha-ha. Wat heb jij de afgelopen maand opgemaakt? Vertel het mij bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...