Pages

zondag 26 februari 2012

New In: ASOS Gold Side-Cross Bracelet

Image and video hosting by TinyPic

Ik was al tijden op zoek naar een sideways cross bracelet. Op fashionblogs helemaal hot en het was gewoon iets wat ik moest hebben. Op Ebay stonden ze wel voor 15 a 20 euro, maar dat vond ik iets te veel geld. Totdat ik het armbandje tegen kwam op ASOS voor nog geen 9 euro, inclusief verzenden! In mijn shoppingbag en binnen drie dagen was ie binnen.

Image and video hosting by TinyPic 

Ik draag normaal gesproken altijd zilveren sieraden, ik heb ook echt geen enkel goud sieraad. Voor de veranding eens goud, en ohemgjie ik vind het helemaal leuk! Voor de zomer ga ik zeker meer gouden sieraden aanschaffen want het staat gewoon chique en mooi.

Dus als jij ook op zoek bent naar dit armbandje, bestel 'm op Asos hij is er ook in het zilver! Hier de link van de zilveren aangezien de gouden op dit moment even out of stock is ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...