Pages

dinsdag 28 februari 2012

Nieuw in Nederland: Debora Lipmann

Image and video hosting by TinyPic 

De meeste nagellakfreaks hebben het grote nieuws al gehoord, Debora Lipmann heeft nou eindelijk haar plekje gevonden in de Nederlandse schappen. Menig celebrity loopt met gelakte nagels van dit merk, en menig beautyblogger raved over de kwaliteit van de lakjes. De lakjes zijn nu te vinden in een aantal salons hier in Nederland, nog erg schaars maar neem van mij nou maar aan dat deze gaan uitbreiden. Lees verder voor meer info.
De volgende verkooppunten verkopen Deborah Lipmann:
Parfumerie Martens, Den Bosch (Markt 67)
Aveda Lifestyle, Den Haag (Haagsche Bluf 71)
Parfumerie Celeste, Den Haag (Frederikstraat 963)
Babassu, Amsterdam (Cornelis Schuytstraat 40)
Parfumerie La Bourse, Rotterdam (Korte Lijnbaan 24, Meent 2, Coolsingel 54)


Vooral in de grote steden dus, maak eens een stop als je een shopdagje hebt gepland in een van deze steden.
Ik heb 1 lakje in mijn bezit en heb deze natuurlijk uitvoerig getest of het die 19,95 EUR nou ook echt waard is.
Image and video hosting by TinyPic 

Sorry voor de korrelige foto, my bad ^-^. Ik heb de kleur P.Y.T oftewel Pretty Young Thing. Het is een peachy/roze kleur en helemaal geschikt voor deze lente!
Image and video hosting by TinyPic 

Het is een nogal jelly lakje, dit betekent dat de lak niet zo snel dekt. Hierboven heb ik drie laagjes aangebracht en dan dekt ie pas zo goed als volledig. Het is een heel mooi kleurtje en ik had nog niet zoiets in mijn stash, en dat zegt wat.

De lakjes kosten 19,95 EUR per stuk (m.u.v. top- en basecoats die kosten 22,95 EUR) een smak met geld geef ik toe, maar de kwaliteit is beter dan Chanel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...