Pages

vrijdag 30 maart 2012

Review: Herome France collectie

Image and video hosting by TinyPic

Bonjour mademoiselle! Een weekendje Parijs kan ik op dit moment wel gebruiken. Lekker rond dwarrelen door de pittoreske straatjes van Parijs en heerlijk eten in de kleine restaurantjes, het blijft voor mij maar bij wegdromen. Gelukkig brengt Herome daar wat verandering in, zij zijn namelijk met een France collectie uitgekomen. Nagellak geïnspireerd op de steden uit Frankrijk! Lees verder voor de swatches.


Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb drie kleuren: Lyon, Bordeaux en Lille. Wat mij opvalt in deze collectie, is dat de kleuren heel verschillend zijn. Van roze naar brons en van rood naar groen, er zit voor iedereen wel wat moois tussen. Ook zijn de flesjes wat veranderd. De dop loopt nu 'gelijk' aan het glazen flesje, terwijl het voorheen iets smaller was. 

Image and video hosting by TinyPic 

De lakjes dekken prima in twee laagjes, eigenlijk niks bijzonders dus. De kleuren zijn ook niet echt verrassend, behalve Lille. Dit is een bijna-duo-chrome lakje en heeft wel iets speciaals! Morgen een NOTD met Lyon en een heel gaaf nieuw product van herome waar ik zeer over te spreken ben!

De lakjes kosten per stuk 7,95 EUR en zijn o.a. bij de Douglas te koop. Per twee kost het je maar 12,50 EUR dus dan ben je wat goedkoper uit. 

Welke kleur vind jij het mooist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...