Pages

maandag 26 maart 2012

Review: MAC Marcel Wanders II (Julia, Annemiek)

Image and video hosting by TinyPic

Jullie hebben vast al heel wat reviews over de Marcel Wanders collectie van MAC gezien, maar die van mij nog niet! Ik heb al een tijdje deze twee producten in huis en vandaag is het tijd om ze in het zonnetje te zetten. Ze zijn sinds ik ze heb in mijn toilettasje te vinden ;-)


Image and video hosting by TinyPic 

Ten eerste de geweldige verpakking, wat een eyecatchers zeg! De glimmende zilveren huls met een soort van bokkenpoot aan het einde, echt prachtig. Ik heb de lipgloss in de kleur Julia en de lipstick in de kleur Annemiek, twee producten die heel mooi op elkaar aansluiten qua kleur.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De lipstick heeft een lichtroze kleur en een frost finish, dit betekent dat lipstick een soort metallic glans heeft. Je moet het kunnen hebben of niet. Ik vind zelf de kleur erg mooi staan!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De gloss vind ik vooral mooi, heel sprakly en fris! Ben erg blij met de producten, ze blijven lang zitten en ze zijn het dubbel en dwars waard! Ik denk dat alle producten al zijn uitverkocht uit de MW 2 collectie, maar als je nog wat op de kop kunt tikken, zeker doen!

De lipstick kost 28 EUR en de gloss 24 EUR kijk voor meer info op www.maccosmetics.nl of www.debijenkorf.nl
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...