Pages

zondag 18 maart 2012

That's the question: Duur of goedkoop?


Op deze zonnige morgen (nu ik dit typ wel) heb ik zin in een leuk discussie artikel over jawel make-up. Cosmetica is er in alle soorten en maten en ook in elke prijsklasse. En daar wil ik het juist over hebben, does price matter to you?

Ik heb in de afgelopen jaren heel wat make-up 'gespaard', laten we het maar zo even noemen. Want dat is wel het geval, beautybloggers sparen eigenlijk make-up zoals een ander bierdopjes of postzegels spaart. De kick van een doos vol nagellak en elk flesje een voor een bekijken, al die prachtige kleurtjes op een rij. Ja, wij beautybloggers vinden dat leuk. Na twee jaar is die kick wel wat meer gezakt, het liefst zou ik gewoon al mijn goede producten houden en de rest weggeven, maar nee dat kan ik denk ik niet over mijn hart verkrijgen.

Als ik nu zelf make-up koop is het meestal wel goede kwaliteit of in ieder geval iets wat ik nodig heb. Als mijn foundation op is, haal ik een nieuwe. De instikkertjes zijn nog wel de acties bij de kruidvat: 2+1 gratis. En dan denken: hmm ik kan nog wel een back-up gebruiken. Nee, dat hoeft niet. Maar ja nu is het toch een actie dus dan haal je nog maar iets om dat ene gratis product te krijgen wat je stiekem helemaal niet nodig hebt. Als je bij de chanel counter staat denk je toch ook niet, hmm allemaal mooi allemaal meenemen?

Nu zal ik dus liever dat ene product van Benefit kopen dan 10 producten van Essence. Kwaliteit gaat boven kwantiteit. Hoe is dit bij jullie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...