Pages

maandag 23 april 2012

NOTD: Essence Nude Glam Café Ole

Image and video hosting by TinyPic

 Essence laat ons telkens weer verrassen met geweldige nieuwe producten en kleuren. Ik kan mij nog zo goed herinneren dat Essence ongeveer 2 a 3 jaar terug beschouwd werd als 'bagger', terwijl het nu bij de beste budget merken hoort! Een hele verandering, maar zo waar! Essence heeft in de voorjaars-update een nieuwe lijn aan kleuren gekregen genaamd Nude Glam, kleurtjes voor de vrouw die niet met felgroene nagels wilt rondlopen maar met verzorgde neutrale nagels. Een rits aan prachtige kleurtjes, en vandaag heb ik een NOTD van Café Ole. 

Image and video hosting by TinyPic 

Zie hierboven de kleur op de nagel! Twee laagjes en hij dekt prima. De werkt fijn en is niet streperig, wat ik stiekem toch wel had verwacht. De lak bleef met mijn Rimmel topcoat 3 dagen op zijn plek, wat helemaal super is voor mijn doen. En dan als klap op de vuurpijl, de lakjes kosten 1,29 EURO per stuk! Super cheap, ik wil ze allemaal!

Wat is jouw favoriete nude lakje high end & low end, laat het mij weten bij de comments!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...