Pages

vrijdag 20 april 2012

Goedkope maar fashionfoward accesoires

Image and video hosting by TinyPic

Je kent het vast wel, je moet leren maar het lukt gewoon niet. Je hebt geen puf meer, geen zin en hebt alleen maar behoefte aan winkelen, comfort food en een nieuw seizoen van Pretty Little Liars. Ebay is my bestfriend in these awful times! Ik heb heel wat leuke sieraden gevonden die ik eind van de maand echt wel wil bestellen. Het leukste is nog dat je voor al deze sieraden nog geen 10 euro kwijt bent! Jij blij en je bankrekening al helemaal.


Een hele mooie statement ketting die heel erg geliefd is bij fashion bloggers en youtubers! Prijs: +/- 2,20 euro
Een V-shaped ring, met simpele diamantjes. Heel chique! Prijs: +/- 1,20 euro
Een gouden 'bangle' met een klein hartje in het midden. Leuk om te dragen bij je horloge! Prijs: +/- 2,30 euro
Mooie zilveren pendant met een inspirerende tekst. Prijs +/- 1 euro
Drie delige goudkleurige ring, het zijn dus drie aparte ringen. Super fashion forward en leuk te combineren met de ring. Prijs: +/- 1 euro

Ebay is echt een bron aan leuke sieraden. Meestal als ik wat leuks zie check ik eerst Ebay, voordat ik het voor de volle prijs ga kopen. Klik zeker even door op de linkjes en wie weet zie je nog wat anders leuks bij de verkopers! Alle verzendkosten zijn ook gratis, lekker meegenomen dus.

Wat koop jij zoal op Ebay? Heb je nog leuke tips of goede verkopers? Laat het achter bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...