Pages

zaterdag 14 april 2012

Review: Thierry Mugler Angel & Alien (Aqua Chic)

Image and video hosting by TinyPic

Thierry Mugler is heel erg populair met zijn parfums. Ik heb er zelf nooit aandacht aan besteed totdat deze twee flesjes op mijn deurmat vielen. Thierry Mugler komt voor deze zomer met limited edition varianten van zijn drie best selling parfums namelijk Alien, Angel en Womanity. De Aqua Chic geuren zijn perfect voor deze zomer. Lees verder voor de review!


Image and video hosting by TinyPic

We beginnen met Angel, die al meteen bij mij op viel door de fles. Een ster-vormige fles die je niet kan neerzetten, je kan 'm dus wel mooi neerleggen op je kaptafel! De fles is lichtblauw en heeft kleine glittertjes aan de onderkant, dit is een heel leuk extraatje en geeft wat speciaals aan de fles. Bij deze speciale Aqua Chic variant van de geur heeft het merk ingrediënten toegevoegd die die geur lichter en frisser maken. Neem als voorbeeld citrus vruchten en in plaats van alcohol en water hydrolaat. Pluspunt want je krijg dus geen vlekken van de parfum! Je kan deze parfums dus ook dragen naar het strand en in de zon. Er zit ook geen alcohol in en dus niet uitdrogend voor je huid en haar.

Image and video hosting by TinyPic 

Angel is net zoals Alien een hele aparte geur, je moet er echt van houden. De originele versie is heel bloemerig en kruidig, maar de Aqua Chic variant heeft verlichtende ingrediënten zoals; roze pepers, patchoeli-vanille en korenbloesemwater. Deze versie is dus wat frisser en lichter.

Als je de geur net opspuit is het heel zwaar en kruidig, me no likey. Ik ben meer van frisse bloemen geuren dan van houterige musky geurtjes. Wanneer de geur zich ontwikkeld op de huid wordt de geur wel frisser, maar je blijft nog steeds de kruidige noten ruiken. Wat ik wel fijn vind is dat je de geur aan het einde van de dag nog steeds goed ruikt, je hoeft dus niet 'bij te spuiten'.

Image and video hosting by TinyPic 

En dan de volgende geur is Alien, en meteen mijn favoriet van de twee! Ten eerste de fles, ge-wel-dig. De roze flacon met de roze shimmer, en dan de futuristische gouden accenten bij de spuitdop. Echt heel gaaf en het is echt een fles die je zo kan neer zitten als een accessoire in je kamer.

Dan de geur, natuurlijk het belangrijkste want daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Het verschil met de originele Alien is dat ook weer aan deze versie, frissere en zomerse ingrediënten zijn toegevoegd. In het hart van de parfum is gemberwater toegevoegd en dit wordt gecombineerd met fresia en vervaine, dit maakt de geur weer wat frisser en zomers. Dit is dus een echte zomer variant van Alien aangezien de originele heel zwaar en 'donker' is.

Ik vind de geur echt heerlijk! Normaal ben ik geen fan van zoete/zware luchtjes, maar deze kan er echt mee door. Zodra je de parfum op spuit ruik je de kruiden en naarmate de tijd vordert komt het frisse naar boven. Net zoals bij Angel ruik je deze geur ook nog goed aan het einde van de dag. Dat is ook heel belangrijk want zo krijg je wel waar voor je geld.

Twee hele leuke edities van twee populaire geuren van Thierry Mugler! Alien is zo te zien mijn favoriet en draag ik de laatste tijd zo wat dagelijks. Voor Angel betaal je €57 en dan krijg je 50ML en voor Alien betaal je €61 en dan krijg je 50ML. Redelijk prijzig, maar zeker het geld waard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...