Pages

vrijdag 13 april 2012

Update!

Image and video hosting by TinyPic

Even een update aangezien het de laatste een warboel is hier op de site. Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad met school, en ben eigenlijk nog steeds druk met school. Mijn vrije tijd gaat op aan sporten en school en werken en mijn blog staat eigenlijk even op een laagpitje. De foto's staan al op de computer, heb alleen de puf niet om 2 uur aan review te werken. Komende week heb ik tentamenweek dus zal er waarschijnlijk weer niks online komen. Ik hoop het daarna weer een beetje op te pakken met zo'n 3 a 4 artikels per week, we shall see.

Voor nu even geduld dames ;-) By the way check de nagellak hierboven heb ik de laatste tijd vaak gedragen en wat een prachtig kleurtje van Essence!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...