Pages

dinsdag 22 mei 2012

Review: Maybelline Colorsensational Popstick

Image and video hosting by TinyPic

Wie zou het niet willen? Een raketje ijsje op je lippen willen smeren? Het kan nu met de Maybelline Popsticks. Want ja, daar deed deze lippenstift mij aan denken aan een raketje.
De Popstick is een lipstick stain die zorgt voor een langhoudend subtiele effect op de lippen.


De verpakking is echt BAM IN YA FACe. De fluo oranje/roze verpakking is echt een eyecatcher en heel zomers. Ik heb de kleur 020 Tropical Pink..


Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 

De stick is zoals je kunt zien transparant. Dit deed mij erg denken aan een soort popstick die je ook van Clarins hebt, Maybelline is er dus niet de eerste mee. De kleur is vrij transparant maar wel heel mooi. Het is je lippen maar beter kleurtje, je lippen zijn gewoon wat roziger. Excuses voor de glitters op de foto, die waren van een longlasting lipstick die ik er maar niet vanaf kreeg ;-) De stain is iets want uitdrogend, maar dat is normaal bij een stain. Een lippenbalsem bij de hand is wel fijn!

Ik vind het een leuk zomers producten en zal dus ook niet ontbreken in mijn toilettas deze zomer. De Maybelline Colorsensational Pop Stick kost 11,95 EURO en is verkrijgbaar bij de drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...