Pages

dinsdag 31 juli 2012

BUY: Teen Vogue Hand Book

Image and video hosting by TinyPic 

Yaaay ^-^ Ik heb zo een leuke aankoop gedaan! Ik zag al op verschillende Amerikaanse blogs dat meiden mooie boeken als decoratie gebruiken voor in hun kamer. Boeken als True Whit (Whitney Port), Style (Lauren Conrad) en verschillende edities van de tijdschriften Vogue, Seventeen en Teen Vogue. En nu kwam ik erachter dat Teen Vogue, een van mijn favo buitenlandse tijdschriften, een hand boek in 2010 heeft gepubliceerd! How cool is that?

Dit boek staat vol met tips en tricks wat betreft beauty, fashion en lifestyle. Tevens ook advies voor je eerste baan, hoe je je cv opbouwt en hoe je eventueel de fashion industry in kunt rollen. Interviews met o.a. Marc Jacobs en ook stylisten en editors die werken bij Teen Vogue. Ik denk dat dit boek vol inspiratie zit, en voor de prijs die ik heb betaald op Marktplaats ben ik helemaal om! Als je het boek zelf ook wilt kopen, hij is (nieuw) verkrijgbaar bij Bol.com voor 12,99 maar als je goedkoper uit wilt zijn check dan zeker even Amazon of Marktplaats!


Als ik het boek binnen heb zal ik er zeker een artikel aan wijden! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...