Pages

woensdag 1 augustus 2012

NOTD: Bourjois Vert Chlorophylle

Image and video hosting by TinyPic

Bourjois is voor deze zomer met vijf nieuwe So Laque! kleurtjes uitgekomen. De collectie genaamd 'Bubble Chic' bevat kleuren van pastel naar fel blauw. Heel erg gevarieerd, er zit voor iedereen wel wat moois tussen! Alle kleuren zijn geinspireerd op modeshows het zijn dus erg trendy kleurtjes. Ik heb de kleur Vert Chlorophylle, een prachtig zee groen lakje.

De lak dekt prima na twee laagjes, zoals je het ziet op mijn pink dat is 1 laagje. De lak glanst al erg mooi van zichzelf, maar als je er een twist aan wilt geven kan je de matte topcoat uit deze lijn aanbrengen. Zo geef je je nagellak een gaaf matte effect. Ik ben meer fan van de glanzende finish, maar smaken verschillen ;-)

Zoals gewend bij Bourjois blijft de lak goed zitten en wordt niet dof. Ik ben zelf fan van Bourjois en denk dat ik jullie ook niet meer hoef te overtuigen van de kwaliteit. De lakjes kosten €8,50 en zijn verkrijgbaar bij o.a. Etos, ICI PARIS XL & Douglas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...