Pages

donderdag 2 augustus 2012

Review: MAC Supernova blush + celestial kiss cremesheen glass (heavenly creature)



Image and video hosting by TinyPic

Jullie hebben vast al op andere beautyblogs gelezen over de MAC Heavenly Creature. Hij ligt nu al ruime tijd in de winkels, en wie weet heb jij ook wat gescoord? Ik heb ook twee producten die ik uitvoerig heb getest, en waar ik zeker over te spreken ben.... Oke lees maar verder voor de review!




Image and video hosting by TinyPic

Als eerste heb ik de prachtige Supernova blush uit de collectie. Een Mineralized Blush die bestaat uit een felroze kleur en een zachte lichtroze/nude kleur. Door de twee kleuren brengt het de perfecte balans qua kleur op je kwast en zo heb je het mooiste resultaat op je wangen.

Ik ben zelf erge fan van de MAC Mineralized producten. De Skinfinishes uit deze collectie waren ook echt prachtig en de blushers natuurlijk ook. De producten zijn heel zacht, geven de perfecte pigmentatie en geven een heel mooi effect aan de wangen. Je krijgt niet zo'n poeder-achtige laag op je wangen wat je soms krijgt bij blushes. En dat vind ik hartstikke fijn!

Image and video hosting by TinyPic

En dan de Cremesheen Glass in Celestial Kiss. Ik heb al Dazzleglasses gehad en Lipglasses, maar niet de Cremesheen glasses. Volgensmij zit dit tussen de Dazzle en lipglass in als ik het goed heb? Ik ben in ieder geval fan! Deze prachtige nude kleur is perfect voor overdag, om te dragen bij een neutrale look of juist bij een felle look.

Image and video hosting by TinyPic

Zoals je ziet is de blush vrij fel van kleur, daarom breng ik de poeder ook aan met een stippling kwast. Zo kan je de kleur op bouwen tot hoe fel jij 'm wilt. Hoe meer je van de lichtroze/bruine kleur neemt hoe minder roze ie natuurlijk wordt. Je kan de blush goed opbouwen voor een night-out look, maar ook heel lichtjes aanbrengen voor overdag.

De gloss is goed gepigmenteerd, ook op de lippen. Ik heb van mijzelf best gepigmenteerde lippen, maar hij staat toch mooi. Met een nude lipstick of liperaser krijg je natuurlijk een nog beter nude effect.

Image and video hosting by TinyPic


Ik ben fan van deze collectie! Sowieso een betere collectie van dit jaar. De blush kost €23.50, ik zag op de webshop dat ie daar uitverkocht is. Eventueel als je de blush wilt even bellen naar een counter of ze 'm daar nog hebben. De Cremesheenglass kost €21.00 en is nog wel op voorraad in de webshop.

Heb jij wat aangeschaft uit deze collectie? Laat het mij weten bij de comments! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...