Pages

zondag 15 juli 2012

Everyday producten ogen juli 2012

Image and video hosting by TinyPic

Vorige week konden jullie al lezen wat mijn everyday producten voor het gezicht waren. Vandaag laat ik mijn favorieten voor de ogen zien. Producten waar ik ongeveer elke dag naar gebruik zo niet minsten 4 keer per week.



Image and video hosting by TinyPic 

We beginnen maar met mijn favoriet: de Benefit They're Real mascara. Hier heb ik nooit wat over geschreven, maar wie weet ga ik dat nog doen als jullie dat willen. Dit is wel zo een fijne mascara! Ook ontiegelijk duur, maar het effect is echt briljant. Hij blijft lang zitten, geeft volume en krul aan mijn wimpers en zorgt er voor dat er geen klontjes komen. Helemaal super!

En dan de dupe voor deze mascara dat is de Volume Glamour Max Definition mascara van Bourjois. Qua borsteltje en kwaliteit lijken de mascara's echt heel veel op elkaar. Ook deze is erg fijn, geeft volume alleen iets minder krul. Maar mijn wimpers lijken wel heel wat langer!

Image and video hosting by TinyPic 

De perfecte highlighter voor mij is op dit moment Illamasqua's Sex. Een mat witte kleur vrij dekkend maar helemaal perfect! Lift mijn ogen echt en geef een hele frisse blik.
 
En als laatste natuurlijk mijn MAC Gelliner in Blacktrack. All-time-favourite! Blijft zitten als een huis, je kan er dikke en dunne lijntjes mee trekken en het is echt zwart-zwart. Ik doe er ontzettend mee lang mee, terwijl ik 'm wel iedere dag gebruik. Echt een product wat waar komt voor je geld!

Wat zijn jouw favorieten producten voor je ogen? Laat het mij weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...