Pages

maandag 23 juli 2012

Review: MAC Studio Moisture Tint SPF 15 (Medium)

Image and video hosting by TinyPic

Jullie konden al een sneak-peek mini review lezen in mijn everyday producten van juli. In dit artikel sprak ik al ontzettend lovend over de tinted moisturizer, maar nu ben ik echt helemaal om. Dit is het beste product voor de zomer! Verslaat de bb creams met gemak en mijn normale foundation ligt al een maand achterin mijn make-up kast. De Studio Moisture Tint SPF 15 is mijn summer-favourite!



Image and video hosting by TinyPic

Eigenlijk is het gewoon een hele simpele getinte dagcrème met een spf erin. Het is een soort gel-crème textuur, heel licht en luchtig. De dekking is iets minder dan een BB cream, maar meer dan alleen een poedertje. Ik heb de kleur Medium en die is perfect voor de zomer voor mij! Ook ruikt het product heel fris, veel prettiger dan een normale foundation.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

 In het begin is het een beetje wennen qua applicatie, aangezien je wel snel vlekken krijgt. Omdat het product zo snel intrekt moet je het wel in 1 keer netjes en zonder strepen aanbrengen. Je hebt echt maar heel weinig nodig voor je hele gezicht, de hoeveelheid die je ziet op de foto hierboven is eigenlijk al ietsjes te veel. Fijn, omdat je dan wel het product wat langer kan gebruiken.

Ik vind de dekking echt perfect voor mij, het maakt je huid wat egaler maar verbergt wel de oneffenheden. Ook blijft de tint de hele dag op zijn plek, ik raad wel aan om er een transparante poeder overheen aan te brengen. Alleen al om glimmen te voorkomen.

De Studio Moisture Tint is beschikbaar in 7 hele uiteenlopende kleuren, er is dus voor ieder wat passend.
In de tube zit 40ML en hier betaal je €26.00 erg prijzig maar totally worth it! De prijs schrok mij eerst ook wat af, maar het is het echt waard. Als je nu toch wel benieuwd bent, maar niet het risico wilt lopen dat het product straks niks is... Vraag dan een sample van de juiste kleur bij de MAC Counter, zo kan je het product testen en wie weet is het wel iets of misschien niets voor jou!

De MAC Studio Moisture Tint SPF 15 is verkrijgbaar op www.maccosmetics.nl en bij MAC Counters door het hele land.


Wat is jouw favoriete foundation op het moment?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...