Pages

zaterdag 28 juli 2012

EOS Lipbalm Strawberry Sorbet

Image and video hosting by TinyPic

Toen mijn zus een paar maanden geleden naar New York ging had ik natuurlijk een kleine wishlist meegegeven. Een aantal leuke goodies heb ik gekregen (niet beauty gerelateerd), maar wel de EOS lipbalsem. Deze wilde ik al zo lang hebben, alleen al voor de heb! Dit schattig golfbal gevormde lipbalsempje is niet verkrijgbaar in Nederland, althans niet in de winkels. Ik heb de smaak Strawberry Sorbet, smaakt naar aardbei maar niet heel zoet en overheersend.


Image and video hosting by TinyPic

En wat is dit kleine balletje schattig! Heel handig en het gevoel van het aanbrengen is een hele belevenis. Alleen moet ik wel bekennen dat de lipbalsem zelf niet echt bijzonder is. Niet echt vettig en is niet mega verzorgend. Maar ach, ik moest 'm hebben en wie wil deze nou niet ? ;-)

Heb jij ervaring met EOS? Zo ja, wat vind jij van de lipbalsem en welke smaak heb jij?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...