Pages

zondag 29 juli 2012

Shoplogje: MAC & Garnier

Image and video hosting by TinyPic

 Excuses voor the lack aan artikels de afgelopen week/weken. Ik ben echt heerlijk van mijn vakantie aan het genieten dus het bloggen staat even op een laag pitje. Afgelopen week heb ik van de zon genoten en is het bloggen er dus ook niet van gekomen. Sorry! Anyway, ik heb een mini shoplogje qua beauty van de afgelopen maanden en vond dit wel leuk om met jullie te delen.

Als eerste heb ik in een aanbieding bij de Etos (volgensmij) de nieuwe bb cream gekocht van Garnier. Dit is die voor de gemengde tot vette huid en in de kleur voor de lichte huid. Ik hou 'm dicht tot dat mijn MAC Moisture Tint op is aangezien ik die nu volop gebruik.

Ook heb ik van MAC twee producten gekregen uit de Heavenly Creature collectie. Deze ligt al een tijdje in de winkels, maar ik ga ze toch reviewen! Ik heb de mineralized blush in Supernova en de cremesheen glass in Celestial Kiss. Echt prachtige producten waar ik zeer tevreden over ben.

Hopelijk genieten jullie ook zo van je vakantie zoals ik. Zijn jullie nog weg geweest? Of ga je nog weg? En wat is jouw laatste beauty-buy van dit moment? Laat het mij allemaal weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...