Pages

woensdag 4 juli 2012

In een nieuw jasje: The Body Shop

Image and video hosting by TinyPic

Ik denk dat iedereen het nu wel in de winkels gespot heeft; de nieuwe verpakkingen en producten van The Body Shop. TBS heeft hun assortiment een schop onder de kont gegeven en de producten aan hun uiterlijk helemaal vernieuwd. Tevens zijn er ook veel nieuwe producten bij gekomen waar wij beautylovers natuurlijk op ons puntje van onze stoel van gaan zitten.

Image and video hosting by TinyPic


Neem de nieuwe Beautifying Oils, dit zijn droge oliën (lees hier meer over mijn liefde voor droge oliën) die je op je lichaam en in je haar kunt gebruiken. Ideaal voor een deep-treatment voor je haar, maar ook grandioos om je mee in te smeren na de douche. Ik heb de geur Shea, een hele lichte frisse geur. Ook een pluspunt, de olien bevatten 99,6% natuurlijke ingrediënten. Het flesje zit vol met omega vetzuren en Vitamine E. The Body Shop heeft meerdere geuren: Coconut, Shea, Cacoa Butter, Chocolate, Moringa, Olive, Strawberry, Mango, Sweet Lemon, Satsuma en Pink Grapefruit. Je kan dus jouw favo geur uitkiezen! De Beautifying Oils kosten 9,00 EURO voor 100ML.

Image and video hosting by TinyPic 

En dan mijn all-time-favourites: de Bodybutters! Ik heb er zeker al een stuk of 5 verslind en ik krijg er geen genoeg van. Deze keer heb ik de Kokos versie die heel erg sterk naar kokos ruikt. Echt fijn aan deze body butter is, is dat ie een soort olie-achtig laagje achterlaat waardoor je het gehydrateerde gevoel de volgende dag nog voelt. Perfect voor de mooie-gladde-benen look! De body butters bevatten 200ML en hier betaal je ongeveer 15 euro voor. Prijzig, maar nu de sale in de winkels zijn begonnen zullen er vast wel wat items van TBS in de sale liggen. Goed kijken dus!

Heb jij al wat gescoord uit het (ver)nieuw(de) assortiment van The Body Shop? En wat is jouw favoriete product van TBS? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...