Pages

zondag 8 juli 2012

Review: MAC Beth Ditto Pro Longwear Lipcreme (You're perfect already)


Image and video hosting by TinyPic


De Beth Ditto collectie van MAC ligt alweer een tijdje in de winkels en is ook te koop in de webshop of bij Bijenkorf.nl. Het was geen opvallende collectie, maar ik heb toch echt een beauty opgepikt die ik nu koester! Say hello to my Pro Longwear lipcreme genaamd You're Perfect Already. En hij is ook echt perfect ;-)


Image and video hosting by TinyPic 

Een hele stijlvolle matte verpakking heeft deze lipstick. Erg 'Pro Store' looking! Deze nude eyecatcher uit de opvallende collectie wordt beschreven als een roze, beige kleur met een little hint of peach. Al tref je niet veel van de perzik toon. 

                         Image and video hosting by TinyPic 

Het is dus een langhoudende lipstick maar wel een vrij zachte, creamy lipstick. Fijn! Aangezien ik altijd bij langhoudende lipsticks hele droge lippen krijg. Deze lipstick voelt zacht op de lippen, ook na een uur of twee.
Image and video hosting by TinyPic 

Image and video hosting by TinyPic 

En wat een prachtige kleur op de lippen! Echt een hele dekkende kleur en mijn hele lipkleur wordt uitgevaagd. Je hebt dus geen lip-erase of concealer nodig om het gewenste nude effect te krijgen. De lipstick blijft echt lang zitten en trekt niet in de lijntjes. Hierboven had ik de lipstick al 1,5 uur op en zat nog steeds perfect.

Ik ben fan van de Pro Longwear Lipcremes en al helemaal van deze kleur! De lippenstiften kosten €20.00 per stuk. Niet goedkoop, en je legt dit niet zo gauw neer voor een lippenstickie ;-) Maar om je eens te verwennen zeker aan te raden. Verkrijgbaar bij de counters, pro store en de webshop. Limited Edition.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...