Pages

vrijdag 13 juli 2012

Nieuw!: Palmolive Ayurituel

Image and video hosting by TinyPic

 Wanneer merken hun best doen om producten zo leuk en origineel mogelijk te presenteren word ik enthousiast. Zeker toen ik een mail in me inbox kreeg om een enquête in te vullen, en naar aanleiding daar van werd mijn perspakketje samengesteld. Hoe cool is dat? Lees verder om te zien wat er in dit schattig mandje zat.. (excuses voor de typfout in het plaatje, dit zou ayurituel moeten zijn ;))


Image and video hosting by TinyPic

Wat een leuke inhoud! Twee douchegels uit de nieuwe Ayurituel lijn van Palmolive. En ook nog eens leuke bijbehorende producten voor het ultieme 'zen' moment.

Image and video hosting by TinyPic 

Een boekje met weetjes en tips wat betreft je gezondheid. Bepaalde ingrediënten worden hierin uitgelegd en bepaalde tips gegeven voor de ultieme ontspanning in trant van Ayurveda. Ook kwam er een heerlijk ontspannend ruikende aroma olie bij, deze is ideaal voor in mijn soy-scent brandertje. En om het af te maken zaten er twee schattige gezicht handdoekjes bij. Handig!

De douchegels zijn geinspireerd op de eeuwen oude gezondheidsleer genaamd Ayurveda. Dit is een Indiaanse manier van het gebruik maken van kruiden en specerijen. In deze leer staan dosha's, levens energieen ,centraal. Deze kunnen worden beïnvloed door geuren, kleuren, voeding, yoga en massages. Wanneer al deze dosha's in evenwicht zijn voel je je volgens deze leer lekker in je vel.

Image and video hosting by TinyPic 

Er zijn twee geuren: Joyous en Energy. De joyous variant ruikt naar bloesem en de Indische Moerbei. Heel bloemig en fris, dit zorgt voor een ontspannende werking. Dit is mijn favoriet van de twee!

De Energy versie bevat sandelwood oftewel Indiaanse sandelhout en bevat ook gember. Verder bevat deze variant ook stimulerende geuren die de zintuigen prikkelen. Dit is een hele kruidige en warme douchegel, ik vind 'm vooral perfect voor de winter!

Heel leuk gedaan als je het mij vraagt van Palmolive. Dit is echt een leuke manier om mensen, in dit geval bloggers, te stimuleren om de producten uit te proberen. Ook het verhaal achter de leer van de gezondheid en het product spreekt mij echt aan. De douchegels bevatten 250ML en kosten 2,79 EUR bij de Drogist. Zeker het proberen waard en wie weet vind jij je ultieme zen-moment?!

Wat is jouw ultieme zen-moment? Vertel het mij in de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...