Pages

woensdag 8 augustus 2012

Review: Bourjois Effet 3D Max 8h

Image and video hosting by TinyPic

Bourjois heeft het weer geflikt om een heel goed product op de markt de brengen. De Effet 3D Max 8 hour lipgloss ligt nu een maandje in de winkels, and i'm hooked! Dit zijn echt heerlijke lipglossjes. De gloss zorgt voor kleur, glans, verzorging en is longlasting. Wat wil je nog meer? Lees verder voor prachtige swatch foto's en mijn mening.



Image and video hosting by TinyPic

Volgens Bourjois is deze lipgloss hoogbegaafd, ja je leest het goed. Doordat de lipgloss namelijk je lippen kleur geeft en langhoudend is en ook nog eens de lippen uitermate goed verzorgt.  Er zitten verschillende fruitzuren in de lipgloss waaronder granaatappelextract, deze vrucht behoort tot categorie super-fruit. In granaatappel zitten ontzettend veel antioxidanten, en dit is natuurlijk hartstikke goed voor je.

Deze lijn bevat 8 kleuren, van ultra-nude naar opvallend rood. Heel uitgebreid en fijn, zo heb je voor elke gelegenheid een passende 'hoogbegaafde' lipgloss.


Image and video hosting by TinyPic

En ja ja, na jaren heeft Bourjois eindelijk een normale sponsapplicator. Voorheen had Bourjois altijd kwastjes wat de een heel prettig vind, persoonlijk niet echt fan dus dit is veel beter! Ook is het sponsje vrij plat en neemt genoeg product op om aan te brengen.

En nu de swatches!

Image and video hosting by TinyPic

Dit is een veegje! Kijk hoe glossy, gepigmenteerd en dekkend de kleuren zijn. Ik was echt blown-away toen ik de producten swatchte, laat staan toen ik ze aanbracht op de lippen.
Van links naar rechts de kleuren: Beige Mellow, Rose Watery en Grenade Juicy. Vooral echt overrompeld door Grenade Juicy. Het is echt een goed gepigmenteerde rode lipgloss en dat kom ik in ieder geval niet vaak tegen bij drogisterij merken.

Image and video hosting by TinyPic

De eerste twee kleuren zijn voor dagelijks gebruik echt mijn favoriet! Mijn lippen zijn vrij gepigmenteerd zoals jullie weten, maar de kleuren komen echt heel nude uit. I love It! En de rode kleur, tja die is gewoon perfect. Als je echt een goede gepigmenteerde glansende rode lipgloss zoekt raad ik je deze met volle 100% aan. Tevens blijven de glossjes ook echt lang zitten en drogen ze je lippen niet uit. wat meestal wel het geval is bij longlasting lipproducten. Ze zijn wel wat plakkerig dus daar moet je wel fan van zijn anders ga je je er echt aan irriteren na een tijdje. Ik vind een vettige, plakkerige lipgloss heel fijn dus voor mij sowieso +1 ;-)

Hopelijk heb ik jullie net zo enthousiast over dit product gemaakt zoals ik ben. Ze zitten echt standaard in mijn tas voor onderweg en ze maken echt de look af. De Bourjois Effet 3D MAX 8h kosten €8,50 per stuk bij onder andere Etos, ICI Paris XL en Douglas. Lekker geprijsd en zijn het zeker waard!

Wat vinden jullie ervan? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...