Pages

dinsdag 7 augustus 2012

-H&M Jewellry-

Image and video hosting by TinyPic

H&M staat alom wel bekend om zijn goedkope maar fashion-forward accessoires.  Laatst kwam ik weer wat leuks tegen die ik zeker even wilde delen.

Image and video hosting by TinyPic

Deze leuke neon armbanden set kreeg ik als eerste op het oog. De vrolijke kleurtjes, de zilveren kraaltjes tussendoor echt helemaal mijn ding. Vooral leuk als je een beetje een kleurtje hebt en dan van die knal kleuren om je arm hebt hangen. De armbandjes kosten 4,95 EUR volgens mij.

Image and video hosting by TinyPic 

En dat deze super schattige rosé-gouden ketting. Ik wilde een passend sieraad voor bij mijn rosé-gouden horloge aangezien ik het tot nu toe alleen combineerde met zilver. Deze sterren ketting draag ik dan dubbel en staat (weer) hartstikke leuk op een beetje zongebruinde huid. Deze was wel aan de prijzige kant (voor H&M) namelijk 6,95 EUR

Heb jij nog leuke winkels gespot met accessoires? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...