Pages

maandag 13 augustus 2012

Review: Revlon Colourburst lipbutter



Image and video hosting by TinyPic


Revlon heeft weer eens goede lipproducten op de markt gebracht. Ik ben al fan van de glossjes (lees mijn review van de Colourburst lipgloss)  Ook de lipsticks zijn hartstikke fijn, maar nu is er dus een middenweg. De Colourburst lipbutter is een lipbalsem die kleur geeft als een lipstick, maar verzorgd als een lipbalsem. Hoe handig is dat? Je hoeft dus alleen dit product mee te nemen en geen overvolle make-up tas met 15 lipsticks, lipbalsems en lipglossjes. En ik weet zeker dat er een aantal zijn die dat wel hebben, zoals ik ;-)


Image and video hosting by TinyPic

Ik heb twee kleurtjes: 025 Peach Parfait en 045 Cotton Candy. Deze verpakking is trouwens echt handig aangezien je zo de kleur kan inschatten. De huls is hetzelfde als de kleur van de lipbutter en het staat nog eens leuk in je tas of badkamer. Ook geeft het geruite iets luxe aan het product!

Image and video hosting by TinyPic 

De lipbutters bevatten kleine glitters en wat glans, maar het blijft allemaal wel natuurlijk. 


Image and video hosting by TinyPic

Ah wat zijn deze lipbutters heerlijk creamy! Ze glijden echt over je lippen heen. Links zie je Peach parfait en rechts Cotton Candy

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic 

Peach Parfait is een goede match met mijn eigen lipkleur. Het is mijn lipkleur maar dan beter en met shimmer en glans ;) Cotton Candy is lichtroze met gouden shimmer en is perfect voor een simpele dag look. Cotton Candy is ook best goed gepigmenteerd want mijn lipkleur zie je er bijna niet doorheen.
 
Ik ben fan! Ze zitten al een maand in me tas en gebruik ze dagelijks. Revlon lipproducten zijn sowieso een aanrader. Ze zijn wat lastiger verkrijgbaar, maar zeker het zoeken waard. Sommige DA filialen en Etos filialen verkoopt Revlon. De Revlon Lipbutters kosten 10,50 EURO wat prijziger dan normaal maar zeker elke cent waard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...