Pages

maandag 1 oktober 2012

Currently loving: september 2012

Image and video hosting by TinyPic

Een kort maar krachtig artikel: mijn favorieten gezichtsproducten van het moment! Ik heb deze producten de afgelopen maand non-stop gebruikt en wilde dat natuurlijk met jullie delen.
Image and video hosting by TinyPic

Clarins Colour Breeze face & powder blush
Clinique Superbalanced Powder Make Up

Image and video hosting by TinyPic

MAC Supernova Blush
Sleek Rose Gold Blush

Deze bovenstaande producten zijn deel geweest van mijn dagelijke make-up looks. Ik heb de blushes natuurlijk afgewisseld, maar heb deze twee wel het meest gebruikt. Ik heb nog niet wat over de Sleek Rose Gold Blush geschreven, zijn jullie toch benieuwd? Willen jullie een review lezen? Laat het mij weten bij de comments!

Welke producten heb jij het meest gebruikt de afgelopen maand?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...