Pages

zaterdag 8 december 2012

GIVEAWAY: Zonnebrillen.com

Image and video hosting by TinyPic

Helloooooo december! Het einde van het jaar is alweer inzicht, wauw wat ging de tijd snel! In de maand december horen natuurlijk cadeaus voor je familie, vrienden en partners. Maar ook voor mijn lezers! Ik heb een winactie georganiseerd in samenwerking met Zonnebrillen.com Ik mag namelijk 3 cadeaubonnen a 25 EUR weggeven! How cool is that? Kan jij dus voor jezelf als kerstcadeau een prachtige zonnebril kopen met een aardige korting. Lees verder om te weten wat je moet doen!

Om kans te maken op een cadeaubon moet je het volgende doen:
  • Volg mij op Twitter & Bloglovin, is hartstikke leuk en zo blijf je up-to-date met alle nieuwtjes rondom LTM. Oja en like deze post even op Bloglovin! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
  • Om extra kans te maken kan je het volgende bericht tweeten: Kerst-giveaway: Win 3 cadeaubonnen t.w.v. 25 euro van @ZonnebrillenCom op @LOVETHATMAKEUP check voor meer info! http://alturl.com/hfk38 ;-)
  • En als laatste laat een comment achter met jouw ultieme december-gevoel of moment. Is dat je hot-chocolate met een toef slagroom of een wandeling door de besneeuwde duinen? Laat het mij weten bij de comments!

Je kan meedoen tot middernacht van 31 december, tot nieuwjaar dus! Veel plezier met de winactie aan natuurlijk ook de rest van deze feestelijke maand. Nogmaals Zonnebrillen.com hartstikke bedankt voor de samenwerking.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...