Pages

zondag 9 december 2012

Nail-basics voor een verzorgde basis.

Image and video hosting by TinyPic

Het liefst lak ik elke dag mijn nagels, als ik daar tijd voor had. Nouja, ik doe het nu ook al bijna iedere dag! Anyway, het verzorgen van je nagels is ontzettend belangrijk. Maar de producten die je gebruikt voordat je je prachtige kleur aanbrengt zijn ook belangrijk. Van een goede vijl tot een goede basecoat, stuk voor stuk belangrijk. Hierbij mijn nail-tools!

Sephora Buffer Vijl:
Niet elke keer buff ik mijn nagels, maar zo nu en dan als het nodig is doe ik het wel. Verder kan je met deze vijl ook je nagels gewoon bijvijlen en glansvijlen. Super handig! Een alles-in-product, ook handig voor in je tas.

Sephora Precision Nail Polish Corrector Pen:
Voor een kluns als ik een MUST, een corrector pen. Hiermee haal je resterende nagellak rondom je nagel weg, echt ontzettend handig en praktisch. Geen geklooi met wattenstaafjes in nagellakremover anymore! 

Sephora 3-in-1 Strengthening Nail Care:
Ik hou van Sephora nagellakproducten zo te zien.. ;-) Deze lak gebruik ik als basecoat, maar ook als mijn nagels geen lak bevatten. Voor een verzorgt glansje is deze lak ideaal! Ook verzorgt deze lak mijn nagels nog eens optimaal, ze worden er echt sterker van. Mijn nagels zijn meestal kort, maar wanneer ik ze wat langer laat groeien breken ze minder snel af dan voorheen.

Nicole by Opi Topcoat:
Zoals misschien een paar van jullie weten ben ik ontzettende fan van mijn Rimmel Topcoat. Een holy-grail wat mij betreft! Maar, ik blijf altijd nieuwschierig naar andere topcoats tja ik blij een beautyliefhebber natuurlijk. Sinds kort heb ik mijn eerste Nicole by Opi lakje en wel te verstaan een topcoat. Een erg fijne topcoat die mijn nagellak ongeveer 2,5 dag a 3 dagen goed laten zitten. Ook wordt mijn nagellak na verloop van tijd niet dof, maar blijft glanzend. Nicole by Opi is bij verschillende Douglas filialen te koop.

Herome One Minute Dry Spray:
En als ik haast heb, of gewoon mijn nagels snel droog wil hebben is deze spray van Herome niet weg te denken uit mijn nagelroutine. Je sprayt de spray op je nagels en binnen enkele seconden zijn je nagels droog. Hiermee zijn ze nog niet uitgehard, maar wel weer goed om bijvoorbeeld op je Iphone te kunnen of weer te kunnen typen op je laptop.

Dit zijn producten die ik dagelijks pak wanneer ik mijn handen weer in een nieuw jasje stop. Voor een goede basis zijn goede producten nodig, wat zijn jou nail-tools?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...