Pages

maandag 10 december 2012

Review: Truly Yours Box @ ELLE Edition

Image and video hosting by TinyPic

De sample-boxen vliegen je om je oren. Het is toch wel de uitvinding van 2012 en ze zijn niet meer weg te denken uit de fashion of beauty wereld. Nu heeft Truly Yours een geweldig box van afgelopen maand, namelijk een box in combinatie met ELLE! Ik ben grootse fan van het tijdschrift en heb er natuurlijk ook een abonnement op, deze doos is voor mij gemaakt. Truly yours is een maandelijkse box waar je per maand 14,95 voor betaalt incl verzend/vervoerkosten. Ik werd al enthousiast toen ik de doos zelf zag laat staan voor de inhoud, kijken jullie mee?


Image and video hosting by TinyPic

Ik vind de cover van de doos echt super tof! Heel heel stylish. Ook krijg je bij deze box een gratis ELLE erbij! Wat leesvoer voor bij de open haard vergezelt met een kop hot choclate.

Image and video hosting by TinyPic

De inhoud! Exciting!!

Image and video hosting by TinyPic

De Inhoud:

Als eerste twee vouchers: eentje voor een gratis Kiehls Lipbalm die je op kunt halen bij de Kiehls store of gratis kunt bijbestellen bij een bestelling op Kiehls.nl Ik heb de lipbalm al eens ontvangen in een andere beautybox en ik kan je verklappen: HALEN! Een wintermusthave voor in je tas.
De tweede voucher is wat aantrekkelijker, je kan namelijk een mini van de Benefit They're REAL mascara ophalen bij jouw Douglas of Sephora filiaal! Ik heb de mascara ook gehad en hij is echt fijn, vergelijkbaar met de mascara's van Chanel qua substantie en uiteindelijke resultaat.

GOLDWELL DUALSENSES ULTRA VOLUME 60SEC TREATMENT:
Deze volume gel geeft je binnen 60sec een sexy volumized look! Heel handig voor o.a. krullen en het scrunchen voor het haar.

LANCASTER SKIN THERAPY FLASH MASK
Een product waar wij jonge dames nog vrij weinig aan hebben, een anti-aging masker! Geef 'm aan je oma of moeder, daar worden ze zeker erg blij van.

BIOSILK SILK THERAPY
Hier ben ik echt ontzettend blij mee, want dit heb ik altijd al willen testen! Biosilk is alom wel bekend en ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik ben benieuwd ;-) Ik ben een echte serum fan en gebruik het iedere dag in me haar, wie weet wordt dit een nieuwe favoriet.

KIEHL'S MIDNIGHT TREATMENT EYESERUM
Ook dit product van Kiehl's wordt heel goed verkocht! Dit oogserum is vrij bekend en heb er al heel wat lovende reviews over gelezen. Ik heb 'm gisteravond gebruikt en het is echt heel zacht en verzorgend.

SÓLEY ORGANICS GLÓEY ZUIVERENDE SCRUB
Een nieuw merk en nieuw product! Deze lipscrub bevat pepermuntolie en Ijslandse kruiden, klinkt dat niet goddelijk? De scrub is helemaal natuurlijk en dus niet schadelijk of iets dergelijks, fijn!

BALENCIAGA FLORABOTANICA
 En als laatste een sample van deze heerlijke geur van Balenciaga. Ik heb er even over moeten doen om de naam uit te kunnen spreken, maar het was de moeite waard. Een heerlijk bloemige geur, helemaal mijn smaak.

Ik ben enthousiast over de box, een geweldige inhoud en een top samenwerking met ELLE! De doos heeft al een prominente plek gekregen op een bijzettafeltje in mijn slaapkamer. Echt tof dat Truly Yours deze samenwerking tot stand heeft gebracht.

Ook voor de non-abonnees, je kan de box nog bestellen op de website www.trulyyours.nl er zijn nog een aantal boxen beschikbaar. De box kost dan 16,95 EUR aangezien je dan geen abonnee bent, maar sla je slag. Als kerstcadeau voor jezelf, een vriendin of gewoon allemaal!

Heb jij je Truly Yours box ontvangen? Wat vind jij van de inhoud?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...