Pages

dinsdag 11 december 2012

NOTD: Camo all the way!

Image and video hosting by TinyPic 

Wie de afgelopen maanden in de Zara is geweest is het al opgemerkt, de legertrend is weer helemaal hot! Full-army prints, donkergroen, schouderdetails het mag allemaal! Daarom trok ik dit prachtige lakje van Catrice weer eens te voorschijn. Ik was vergeten dat kleur zo mooi en chique was, en eigenlijk overal wel bij past. Het is toch net een tikje speciaal dan donkerbruin of grijs! De kleur Sir Yes Sir! heb ik al een tijdje en was de kleur helemaal vergeten. Je kunt het zeker al raden: nu ben ik weer fan. 
Wat vinden jullie trouwens van de lengte van mijn nagels hier? Nu ik dit schrijf zijn ze alweer kort, maar ik vind deze lengte wel erg mooi. Niet te kort, niet te lang. Wat vinden jullie?

Volg jij de camo/leger trend? Wat heb ik op dit gebied qua beauty-producten?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...