Pages

zondag 16 december 2012

Review: Andrelon Oil & Care lijn

Image and video hosting by TinyPic

Argan is toch wel het product van 2012! Eerder schreef ik al een review over pure arganolie, klik. Een hele hype is het geworden op internet en nu dus ook in de drogisterijen en pafumerie-zaken. Arganolie is een luxe product en is daarom ook vrij prijzig. Budget-topper Andrelon is met een lijn uitgekomen die en betaalbaar is en Argan bevat. 1+1 maakt 2, en ik ben enthousiast! Zo enthousiast dat de producten nu al op zijn, en ik ze binnenkort weer opnieuw halen.


Image and video hosting by TinyPic

Natuurlijk de basis producten van deze lijn: shampoo & conditioner. Zoals gewend bij Andrelon, een paarse verpakking die iedereen wel herkent. Wat zo fijn is aan de producten, is dat het Argan-extract heel hoog op de ingrediƫntenlijst staat. Dat betekent dat er vrij veel Argan in zit! Verder zitten er nog meer oliƫn in zoals amandel, kokos, argan en glycerine. De producten ruiken allemaal lekker fris, maar toch een beetje musky achtig heel fijn. De shampoo en conditioner vind ik erg fijn werken, de conditioner maakt mijn haar ontzettend zacht en pluis vrij! In combinatie met de volgende producten zit mijn haar de hele dag goed.

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben helemaal fan van het 1 Minuut Masker! Wat een top uitvinding. Haarmaskers moeten meestal 10 minuten intrekken, maar deze variant van Andrelon kan je al na 1 minuut uitwassen. En ja, dan heb je effect want je haar is zijdezacht. Vooral in combinatie met de conditioner wordt mijn haar heel silky en glanzend. Yay!  Als treatment na het wassen en verzorgen kan je het Intensive Oil Treatment Serum aanbrengen. Dit is een serum op basis van Argan en verzorgt je haar dus optimaal. Ik vind het een fijn product wel een beetje plakkerig, maar het kan er mee door. Mijn haarpunten glanzen en zijn pluisvrij, en dat moeten we hebben!

Image and video hosting by TinyPic

En als laatste de Anti-Klit Spray. Dit product is perfect om aan te brengen voordat je je haar gaat kammen of borstelen. Je haar wordt er soepeler van en makkelijker handelbaar ;-) Ook is de extra verzorging van de Argan olie een heerlijk voordeel.

Ik ben fan van deze lijn! Sowieso was ik al fan van Andrelon, want ik vind het een top budget-merk. Nu al helemaal dat ze een lijn hebben uitgebracht met Arganolie. Hier alle producten en prijzen op een rijtje:
  • Shampoo, €3,29
  • Conditioner, €3,39
  • 1-minuut Masker €3,99
  • Anti-klit spray €3,39
  • Kroescontrol Serum-Oil €5,99
  • Kroescontrol Creme, €3,39
De producten zijn vanaf nu te koop bij de drogist. Ik raad je zeker aan om het 1 minuut masker en het serum uit te proberen, die zijn wel erg fijn.

Ben jij fan van Arganolie? Wat voor producten heb jij?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...