Pages

donderdag 31 januari 2013

DO IT: Fun workout routines!


Ik denk dat iedereen al zijn goede voornemens voor dit jaar heeft weggedaan, ik niet! Ik wil mijn lichaam strakker, gezonder en er stralender uit laten zien. Afgelopen weken heb ik ge-wel-dige work-outs gevonden op Youtube! En dat niet drill-work outs van een pratende robotvrouw met een sixpack waar je u tegen zegt. Nee, ik heb een geweldige dame gevonden die je laten sporten en dansen tegelijk, maar je vooral plezier geeft in het sporten. Keaira Lashea is de heupwiegende vrouw die mij elke dag laten zwoegen en zweten!





Mijn favoriete: Hiphop booty shake! Ja wij blanke dames hebben niet de roots om heupwiegende bewegingen er goed uit te laten zien, maar who cares? Schud die billen en maak er een leuke workout van! Deze in combinatie met de volgende video's is de beste daily-workout!



En deze geweldige zumba workout! Zumba is en blijft heel veel plezier en het is een killer workout. Zorg dat je goed voorbereid bent en ik kan je verzekeren dat je na deze workout je de oren van het lijf zweet.






En als laatste deze killer ab workout! Deze doe ik zo 3 a 4 keer per week en mijn buikspieren zijn zich echt goed aan het ontwikkelen. Het is heel erg bevorderend als je support krijgt van Keaira in het filmpje. Ze geeft je echt een schop onder je kont!


Hopelijk hebben jullie er wat aan. Hebben jullie nog Youtube work-out video's die je met mij moet delen? Laat het achter bij de comments! En sportse hè dames :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...