Pages

zaterdag 12 januari 2013

Personal: Happy belated 2013 & more

Image and video hosting by TinyPic


GUILTY! Wat heb ik al lang niet meer geblogged zeg, sinds vorig jaar al niet meer ^-^Bij deze dus nog een belated happy new year to all foy u. Ik hoop dat jullie 2013 goed van start is gegaan en dat het dit jaar alleen maar mooier mag worden. Waarom heb ik in godsnaam niet meeer geblogged de afgelopen tijd? Ik had gewoon geen inspiratie meer, het kwam niet meer uit mijn vingers druppelen zoals het het altijd doet. En de bezoekersaantallen slinken en slinken er alleen maar door :( Nu komt het welbekende ik-heb-het-druk-praatje, maar dat heb ik ook! Dit jaar heb ik eindeexamens, en ik plas nu al in mijn broek van angst. Over een week heb ik tentamens en het wordt nu wel serious business en ook nog eens tien keer zo moeilijker. Mijn blog laat ik daarmee de komende twee weken even op een lager pitje. Toch wat lezen? Typ wat moois in de zoekfunctie en en er komen artikels tevoorschijn van twee jaar oud! Herinneringen ophalen dus ;)

Sorry dat er zo lang niks online is gekomen, maar ik heb na de tentamens weer wat moois in petto voor julie!
Love,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...