Pages

zondag 24 februari 2013

Review: GUHL Vochtherstellijn

Image and video hosting by TinyPic

De Vochtherstel-lijn van GUHL is een vernieuwde lijn in het assortiment van Guhl. Vroeger heette deze lijn Vochtbalans, maar guhl heeft deze uit het assortiment gehaald en een hele metamorfose gegeven. De Vochtherstel lijn is een lijn speciaal geschikt voor droog, broos, pluizig ik noem het maar winterhaar. Door de verwarming, de droge lucht en het koude barre weer gaat mijn conditie van mijn haar echt ontzettend achteruit. Deze lijn met haar producten is verrijkt met babassu-olie en dit moet er voor zorgen dat de vochtbalans van je haar weer op peil komt. Oftewel, weer gevoed en gezond haar!




Image and video hosting by TinyPic

De collectie bevat vier producten: shampoo,conditioner,daily moisture spray en een gel masker. De eerste drie producten bestonden al in deze lijn, maar het gel masker is geheel nieuw. Het masker is super creamy en  je hebt heel erg weinig product nodig om je hele haar in te smeren. Fijn, want zo doe je extra lang met het masker! Na het gebruik van de shampoo en conditioner voelt mijn haar al ontzettend zacht aan, maar in combinatie met het masker en de spray heb ik echt een op en top salon behandeling at home! Mijn krullen zien er gevoed, fris en pluisvrij uit! De producten zijn dus ook geschikt voor meiden met kleine krulletjes.


Image and video hosting by TinyPic

Ik raad de producten zeker aan voor meiden die hun haar een extra boost willen geven. Zeker voor dames met droog, dof en broos haar zijn deze producten uitermate geschikt. Mijn haar is langdurig gevoed en dagen later glanst mijn haar nog steeds! De resultaten komen ook weer in de prijs want deze producten liggen iets boven de gemiddelde prijs van een doorsnee shampoo/conditioner, maar ze zijn het dubbel en dwars waard.

  • Vochtherstel shampoo €6,09
  • Vochtherstel crème-conditioner €6,09
  • Vochtherstel daily moisture spray €7,11
  • Vochtherstel gel masker €7,47
De producten liggen nu in de schappen bij jouw drogist!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...